Monday, December 1, 2008


actuali feel kinda down today cz he did not turn up..i found tis song damn nice n meaningful..tis song kinda sad so i love tis song..try to understand da meaning n u wil fall in love wif tis song..i moodless so dun feel like blogging..so bye ya all.. remember to understand tis song ya..

有一种痛很确定的我走不开

就像潮汐总会回来没有意外

故事段落写到现在开始慌乱

亲吻你脸颊感觉还在但你推开



(
)怎样收藏这份爱 太多伤害 太过精彩

这一次我知道 我无法释怀 你离开



我明白你给的爱 真的是爱 我不愿放开

你在我心的位置 还在

你在猜我给的爱 会不会伤害 能不能依赖

一片未完成的爱 有个人还在等待



xoxo
yvonne

No comments: